چگونه یک محتوای یونیک و سئو شده تولید کنیم؟

محتوای یونیک و سئو شده

محتوای یونیک و سئو شده اصطلاحی است که مربوط به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. یعنی محتوا اصل است و در هیچ کجای دیگر کپی نمی شود. تولید محتوای یونیک و سئو شده نقش مهمی در رتبه بندی جستجو دارد زیرا الگوریتم های جستجو محتوای یونیک را بسیار بالا ارزیابی می کنند و در عین حال می توانند وب سایت‌ها را برای ارسال مطالب تکراری مجازات کنند.

روش تولید محتوای یونیک و سئو شده

یک وبلاگ نویسی یا سایتی که دارای ترافیک کم است نیاز به تولید محتوای یونیک و سئو شده دارد.

برای تولید محتوای یونیک و سئو شده همه آنچه که در این مطلب به شما اموزش می دهیم را به خاطر بسپارید:

محتوای یونیک

  • مخاطب هدف را در خاطر داشته باشید

هرکسی که ویدیو یا محتوای نوشتاری منتشر کند، باید مخاطب مورد نظر را در ذهن خود نگه دارد. تعیین اینکه چه کسی به محتوا دسترسی پیدا می کند، به نویسنده متن این امکان را می دهد که متن های خود را مطابق با خواسته کاربر بنویسد.

  • ایده ایجاد کنید

به ایده هایی فکر کنید که ممکن است دیگران در نظر نگرفته باشند. استفاده از كاغذ و قلم برای ترسیم نقشه های ذهن برای جریان اندیشه، رویكردی مناسب است. می توانید از چیزهای کوچک الهام بگیرید. همینطور زندگی روزمره می تواند ایده های جدیدی را برای یک فیلمنامه پست یا ویدیویی اصلی کامل کند.

ایده گرفتن برای تولید محتوا  بهترین روش ، نگه داشتن ژورنال است. نوشتن ایده ها در هنگام رسیدن به آنها بهترین راه برای به یاد آوردن فلاش های درخشان است که به ذهن می رسد. چه یادداشت، چه نقاشی یا doodling، یک ژورنال راهی عالی برای ثبت ایده ها و الهامات است.

تولید محتوا

  •       تحقیقات کاملی انجام دهید هیچ نکته ای وجود ندارد که وقت و تلاش زیادی را در یک پست بگذارید تا دریابید که شخصی قبلاً کاری مشابه انجام داده است.

کار دیگر از رقابت خارج نخواهد شد. قبل از نوشتن وقت خود را آنلاین بگذرانید تا مطمئن شوید که محتوای مورد نظر یونیک و سئو است. برای vlogger ها، فیلم ها را به صورت آنلاین بررسی کنید تا مطمئن شوید محتوای مورد نظر پوشش داده نشده است. مبحث انتخاب شده را به Google کنید و ببینید چه نتیجه ای در آنجا وجود دارد.

عمیق تر به رقابت بپردازید عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که آیا این موضوع قبلاً در مقاله ها و پست های دیگر پوشیده شده است یا خیر. تاریخ مقاله یا ارسال آنلاین را بررسی کنید. اگر چند ساله باشد ، نویسنده این فرصت را دارد که دیدگاه به روز شده ای را ارائه دهد. به طور عینی به کیفیت محتوا نگاه کنید. یک نویسنده ممکن است احساس کند که فرصتی برای تولید قطعه بهتر برای پیشی گرفتن از اثر موجود وجود دارد. به فرمی که مطالب ارائه شده است نگاه کنید.

و در نهایت کلمات کلیدی مرتبط را تعیین کنید و در مورد نحوه ارائه مطالب تصمیم بگیرید.

خدمات ما:

صدرا آی تی پیشگام در انجام ,آموزش , و ارائه راه حل های تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری شماست

یا در شبکه های اجتماعی پیام خود را برایمان ارسال نمایید .

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =